Bilge

Bilge
@Kayra__
Geceyi seyrede seyrede öğrendim ki; Işık insanın içinde yanmıyorsa Yüzüne vurmuyor....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O zaman daha çocuktum. İnsanların söyledikleri şeyleri yapacaklarına inanıyordum.
Saatler,zamanı öldürürler .