Numan Kayra Dalgıç

Numan Kayra Dalgıç
@Kayradalgic
Tattoo Artist
Lise
Gaziantep
Gaziantep
4 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
55 "9 kaybımız var ama onlarda 55 kayıp var" dedi... Soğukkanlılıkla... Daha önce ne demişti? "Evet deyin, terör bitsin" Git şimdi o şehit babasına, de ki; "oğlunuz şehit oldu ama karşı tarafta da 55 kayıp var"... Ne cevap alırsın? 20 yaşındaki evladını değişir mi o 55 e? O 55 i üniversiteye gönderebilir mi, nikah yapabilirmi o 55 e? Mesela o 55 "babamm" diye sarılabilir mi ona? Ne uğurda ölüyor bu evlatlar? "Vatan uğrunda" diyeceksiniz... Elbette canımız feda bu vatana da, bu bayrağa da... Ancak 15 yıl önce 1 yılda tek bir şehidimiz yokken, bugün 55 ini hakladık dediklerinizle halay çekerken ve sonra "kandırmışlar bizi, toprağın altına bomba gömüyorlarmış" diye açıklama yaparken, Apo itini ballandıra ballandıra anlatırken, hepinizin oğlu çürük raporlarıyla ortalıkta gezinirken, Genelkurmay Başkanını bu şerefsizlerin şahitliği ile içeri tıkıp, "Türkiye bağırsaklarını temizliyor" derken hangi "vatan uğrunda" dan bahsediyorsunuz??? Vatan sağolsun diyen o temiz yürekli anaların babaların gözyaşlarından da korkmuyor, çekinmiyorsunuz ya hani... 55 iniz batsın!! Benim tek bir evladım için değil 55, 55 milyonu gömseniz ne fayda??? Emre Dölcel
Siyaset
Reklam
Emre Dölcel
BİR, SEKİZDEN DE BÜYÜKTÜR CANIM KARDEŞİM! 8 şehit daha... 8 tane olunca ne kadar acıtıyor değil mi? 2 yıl önce yazmıştım, 1, sıfırdan büyüktür. Kimisi için 8 acıtır, kimisi için 1. O bir tekinin bile ailesinin halini düşünün... Bu ülkede daha da acı olanı 1 veya 40, artık bu haberlerin sıradanlaşması ve çok çabuk unutulması... Peki bugüne kadar herhangi bir milletvekilinin, bakanın, kalantor bir iş adamının oğlunun şehit haberine denk geldiniz mi? Bu ülkenin Başbakanı nasıl olur da bir gün "Bedelli olmayacak. Parası olan yatsın, parası olmayan gitsin askerlik yapsın, olmaz öyle şey. Biz kimsesizlerin kimiyiz. Beni seçen halkıma bunu yapmam" derken, 3 ay sonra "bedelliyi hallettik çok şükür" diyebiliyor? Bunu sadece "siyasette dün dündür" dile açıklayabilir miyiz? Bu halkın gözlerinin içine baka baka bu yalanlar söylenirken, bu haksızlıklar yapılırken ve hala üçer beşer şehit haberleri gelirken, bu toplum nasıl olur da bu duruma isyan etmez? Bunun 2 sebebi var; Birincisi; başına gelen her şeyi soyut bir kavram olan "kader" e bağlayan, somut gerçeklerden değil de, soyut temennilerden medet uman bir toplumuz. Çocukluğumdan beri en sevmediğim cümledir "takdir-i ilahi". İkincisi; oğlunu askere göndermeyen bakanların, milletvekillerinin, iş adamlarının yerinde kim olsa muhtemelen aynısını yapardı! Sokaktan istediğinizi çevirin, büyük ihtimalle bu cevabı alırsınız. Askerliği vatan borcu addeden kısıtlı sayıdaki kesim hariç, insanlar "eğer imkanım olsa ben de göndermezdim" diyecektir. Yeter ki cevaplarında samimi olsunlar. Başbakanın, Cumhurbaşkanı'nın çıkıp da "yarabbi şehitlik nasıl da harika bir ölümdür, nasıl şahane bir şeydir" demesi ve onları dinleyenlerin "o kadar şahane olsaydı sizinkiler de ölürdü birader" dememesi şaşırtmasın sizi... Yıllardır söylüyorum,
Televizyon

Numan Kayra Dalgıç

, 1000Kitap'a katıldı.