Numan Kayra Dalgıç

Numan Kayra Dalgıç
@Kayradalgic
Tattoo Artist
Lise
Gaziantep
Gaziantep
4 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
VATAN SAĞOLSUN Bodrum'da bir cami derneği başkanı olan imam, Bodrum için "fuhuş ve alkol yuvası" diyor. Bir an önce cami yapılması iyi olurmuş. Peki bu ülkede bademler kadar kafayı seks ile, sevişmek ile, cinsellik ile bozmuş bir kesim daha var mı? Akılları fikirleri bacak arasında olan bu güruh bir de vaziyeti kılıfına uydurmak için kitap ve dini kullanıyor. Dervişin fikri neyse zikri odur desen "ne ziki ya? Ayıp" diye cevap verecek kadar takıklar, anla. Camiden çıkartıyorsun kafanı, ÖSYM'ye bakıyorsun. Şu hayattaki tek mesaisi puan hesaplamak olan sığırlar, 2.defadır yanlış hesap yaptıklarını açıkladılar. Puanlar değişiyor, kazananlar değişiyor, okullar değişiyor, kaybedenler kazanıyor, kazananlar kaybediyor, bu herifler apış aralarını kaşıyarak maaş almaya devam ediyorlar. Çünkü artık liyakat degil, kimin nesi oluyorsun, bu önemli. İstersen 4 işlemi bilme, pat! Tubitak'ın başındasın! Dünyada hukuk okumamış tek Anayasa Mahkemesi Başkanı bizim ülkeden çıktı birader! Kim takar üniversite puanını? Bitti sanıyorsunuz değil mi? Cık! Bitmedi. Yandaş gazetecinin teki yıllar öncesinden çıkan bir fotoğraftaki adamı İlhan Kesici diye millete yutturup, "CHP için şöyle salladı o gün, Erdoğan'a böyle dedi o gün" diye yazdı. Muhtemelen her sakkalıyı dedesi sanan büyük bir kesim bunu yedi ama yarım saat sonra o fotoğraftakinin Kesici olmadığı, böyle bir konuşmanın hiç yapılmadığı ortaya çıktı, iyi mi? Herif pişkin pişkin "gazetecilik hatası oldu, pardon, sebebini yarın yazıcam" dedi! Kafadan sohbet uydurmak ne zamandan beri "hata" oluyor lan? Bildiğin yalan işte! Ama fark etmez ki... Bunun ağa babaları yalanın da kralını fütursuzca söyledikleri için, bu ufaklığın yalanı "beyaz" oluyor. Ve Eren... Ahh Eren... Ahh be çocuk... Referandum da "Evet" çıkarsa terör bitecek
Hukuk
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
AĞLAMAYACAKSIN Eceliyle ölemeyenlerin ülkesi diyordum... Eceli geçtim, büyüyemeden ölenlerin ülkesi olduk artık... Taciz ediyoruz, dövüyoruz, tecavüz ediyoruz, yakarak öldürüyoruz çocukları... Saçının tek bir telini kendi gözümüzden sakındığımız yavrularımızı öldürüyoruz... O vali konuşacak... Salya saçacak... O koltukta oturmaya devam edecek. Sonra onun ağa babaları da çıkıp konuşacaklar. Koltuklarında oturmaya, eve gidip evlatlarına sarılmaya devam edecekler. Onların ki evlat, seninkilerse sadece birer "sayı" bu ülkede çünkü... 12 çocuk yandı, 12 şehit var, 12 çocuğa tecavüz edildi derlerken bahsettikleri "12" dir senin çocuğun kardeşim. Onların "1" i dünyaya bedelken, senin "1" in sıfırdan küçüktür bu coğrafyada. Şikayet etmeyeceksin. Sen seçtin bunları... "Koyun dediniz, koyduk" diyordun hani... Bak şimdi hep birlikte yanıyoruz, kül oluyoruz. Çocukların yandı. Şimdi sen de kendi cehenneminde yanacaksın. Ağlamayacaksın. Emre Dölcel
Siyaset
OROSPU 13 yaşında kocaya kaçarsa sorun yok, evin kapısı ardına kadar açık... Ama 13 yaşında yurttan kaçmasın diye kapıya kol koymaz, bırak yansın der, kalbi orospu. 13 yaşında kocaya kaçabiliyorsa, tecavüz de edilebilir, taciz de edilebilir der, vicdanı orospu. Git manava, çürükler üstte, tazeler alttadır. Ablam, abim der ama ticareti orospu. Yürü bak sokakta, yanındaki bacısıdır elletmez, baktırmaz ama önüne gelen kadını yer bitirir bakışlarıyla, hepsi benim olsun der, gönlü orospu. Trafikte her şeride girer, her yola gelir, ne kural tanır, ne düzen. Makasın kralını atar ama sen hele bir solla... Dalar sana, bu yollar benim ulan der, şoförlüğü orospu. Hele bir konuşsun... Off ki ne offf... Karşıki dağları yıkar. Mertlik, yiğitlik, cesaret, özgüven hepsi onda... Delikanlıyız ulan biz der, Ama işte, Ruhu orospu. Emre Dölcel
YARGILASAK DA MI SAKLASAK, YARGILAMASAK DA MI SAKLASAK? Ne demişti bu muhteremler? "İstifa etmezlerse bedeli ve sonuçları çok ağır olur kendileri için" Belediye Başkanı ne dedi? "Aileme kadar ulaşan tehdit ve baskılar sonucu görevimi bırakıyorum" Pekiii Bekir Bozdağ ne cevap verdi? "Tehdit varsa yargıya gitsin" Hangi yargıya? Herif cinayetten içeri girmiş. Hapisten 1 hafta izinli(!!!) çıkmış. Gidip 21 yaşındaki bir kızı ağzına silah sokarak vurup öldürmüş. Bu manyağı izinli salan, hapisteki gazeteciyi oğlunun cenazesine, annesinin cenazesine izinli göndermeyen yargı... Hangi yargı? Genelkurmay Başkanı'nı sanık, PKK yı tanık kabul eden yargı. Hangi yargı? Cumhurbaşkanı önünde el pençe divan duran, Cumhurbaşkanı ile geziye çıkan yargı. Alenen tehdit et. Sonra da bu yargıyı adres göster. Dünya bizi kıskanmasın da ne yapsın???
Siyaset