Züleyha

Züleyha
@Kayraz
Erkekler hep aynı, bir kadının karnından çıkmış olmayı kadınlar hakkında her şeyi bilebilmek için yeterli sayıyorlar,
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu insanlar ya güzel bir hayat sürüyorlar ya da başkalarının dertleriyle alay ederek kendi dertlerinden kaçabileceklerini sanacak kadar bilinçsizler.
Asıl zor olan, insanlarla birlikte yaşamak değil onları anlamak,
Körlerin en kötüsü artık görmek istemeyen kördür, sözünde büyük bir hakikat yatıyor,