Akıl yürütmemizi hep zorlaştıran önyargılara kapılmadan ve hınç duymadan duruma serinkanlılıkla bakabilseydik, yetkililerin bütün körleri bir araya toplamalarının, her birimizi cüzzamlılara yapıldığı gibi, aynı yerde bulundurmanın - ki böylece iyi geçinir herkes- büyük bir ileri görüşlülük olduğunu anlardık.
Hepimizin zayıf anları olur, ağlayabildiğimiz için çok şanslıyız, gözyaşları bizi çoğu kez huzura kavuşturur, ağlayamadığımız zaman ölecek gibi oluruz,