İbrahim halil erdem

İbrahim halil erdem
@Kazancakis
İki kez aşık olmaya kalkıştım.Yemin ederim beyler, çok acı çektim.Kuşkusuz acı çektiğime inanmıyordum, hatta içten içe alay ediyordum kendimle, ama yine de acı çekiyor sanki gerçekten aşıkmışım gibi gayet gerçekçi bir şekilde sıkıntı duyuyordum.Kıskançlıktan kuduruyordum...Hepsi can sıkıntısındandı beyler, tamamen can sıkıntısından.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamı biçimlendiren, bizim onun karşısında aldığımız tutumlardır.Ve öyle şeyler vardır ki, Tanrı'lar bizi onları yaşamaya zorunlu kılar.
Sayfa 170·Kitabı okudu