Öncelikle ben Binnur ne yazsa okurum diyenlerdenim. İlk kitap olan engerek karakterli tanımamız be onlara alışmamızı sağladı, ikinci kitapta olaylar yavaş yavaş açığa çıkmaya, ve işler oldukça karışmaya başladı. Mahinev 'in gittikçe güçlü birine dönüşmesini okumak çok güzeldi. Kitapta tabiki Binnur'un her kitabında olan o harika komik yan karakterlerimiz de vardı. İkinci kitap bence serinin asıl başlangıcı olmuştu. İkinci kitabı okurken kendimi bir filmdeymisim gibi hissediyordum. Binnur'un olayları anlatışı sizi kitabın içindeymişsiniz gibi hissetmenize ve her şeyi zihninizde canlandırmanızı sağlıyor. Kitabı okurken kurgusu beni aşırı şaşırttı çünkü gerçekten inanılmaz bir kurgusu var kitabın. Okuduğum ilk Fantastik kitaptı ve yazarın okuduğum ilk kitabıydı.
Serinin devam kitabını merakla bekliyorum çünkü bittiği yer inanılmazdı. Fantastik kitaplar seviyorsanız kesinlikle bu kitaba başlamalısınız.
oncelikle benim gibi kitabın 3.kisi ağzıyla olmasına bakmayın Hazan'in ağzından okuyormuşsunuz gibi hissettiriyor. Karakterle bağ kurabiliyorsunuz. Aslında okumayı düşünmüyordum Çünkü yazar anlatımlı kitaplara karşı açıkçası biraz ön yargım vardı. Fakat bir anda başlamaya karar verdim. O kadar beğendim ki karantinadan sonra ilk defa bir kitaba bu kadar bağlandığımı hissettim. Yazarın yazım dilinin akıcılığı olsa gerek, bütün her şeyi siz de yaşıyorsunuz. Sabah 10 gibi başladığım kitabı gece 4-5 gibi bitirdim. Kitap o kadar sardı ki asla elimden bırakamadım. En favori kitaplarım arasında kesinlikle ilk 5'e girer. Açıkçası ben çoğunuzun kitabı çok seveceğini düşünüyorum. O kadar güzel ki tek diyeceğim şey lütfen alın ve okuyun. Çoğu kişi sonu yüzünden cesaret edemiyor ama değiyor, cesaret edin ve başlayın...