"Mesela bazen senin de benim gibi birikmiş bulaşığa bakıp kirli tabaklarla sirtaki yapasın geliyor mu?" Zaman zaman hepimize bir uğruyor sanki bu istek:))
Savaşmaktan asla yorulmam ama Bir şeylerin değişmeyeceğini Bir şeylere değmeyeceğini anladığım an mücadelem bitiyor. Öyle ki
Koşa koşa gittiğim yollar büyüyor gözümde İçimden bir adım bile atma isteği kalmıyor! Bu bıkıp vazgeçmek değil öylece Bu "ne yaparsan yap değişmez" gerçeğini anlamak, sadece...