Yazmak, kendi düşünceleriyle ilgili bir belge ortaya koymak.
Ne kadar ürkünç bir iş.
Kafamın içinde belirsiz yaratıklar olarak yüzen ve sadece var olmalarıyla yetindiğim cisimciklerin resmini çizmek.
Düşünceler kafasında daha belirli bir biçim almadan onları içinde karanlık bir yere atıyordu.
Aldırma değmez, diyordu. Neden aldırmıyordu, neye değmezdi?