İnsanlar neden gönüllerinden geçeni karşısındakine doğrudan söylemiyor? Herkes olduğundan daha sert, güçlü gözükmeye çalışıyor. İçinden geçenleri çabucak söylerse haksızlığa uğrayacağından korkuyor.
Mutluluk ve neşe ne kadar güzelleştirirmiş insanı! Kalp aşkla dolup taşarken onu başkasının kalbine dökmek istermiş insan, her şey neşeyle dolsun, herkes gülsün istermiş. Ah bu mutluluk ne bulaşıcıymış!
Ben bir hayalperestim, gerçek hayatta şimdiki gibi mutlu olduğum bir an yaşadığım günler çok nadirdir. O kadar nadirdir ki hayal kurarken bu anıların üstünden defalarca geçmeye de engel olamam.