Şimdi gölgenin uzağında kırık, kayıp bezginim daha fazla uzatmıyorum, son derce üzgünüm. Ama sen şimdi bana bahaneler arartırsın mazeretsiz bir yanlışsın ve benim üç değil hiç doğrum yok!!
Şimdi kırık kere tövbe etsem
Bahşedilir mi bana bir gençlik daha?
Kırk çocuk sevindirip kırk atı azad etsem kabul olur mu tövbem?
Kırdığım kırk kalp önünde kırk gün kır gece diz çöksem boşa geçen kırk yılı sarabilirmiyim?