Neden en iyi insanlar bile sanki hep başkalarından bir şeyler gizler,hep susar? Sözlerinin yel olup gitmeyeceğine emin olduğun zamanlarda bile neden yüreğinden geçenleri dosdoğru söylemezsin? Herkes olduğundan daha ketum görünüyor, sanki hemen dile getirirlerse duygularının zedeleneceğinden korkuyorlar...
Dünyanın cehenneme döndüğü o günlerde, insanların kadın,çocuk , yaşlı ayrımı yapılmadan vahşice katledildikleri bir çağda ruhumuzun acılarını dert etmek,kusura bakma ama biraz züppelik gibi geliyordu bana.