Kübra

Kübra
@Kbrhrdm
Aklımı toparlayıp her şeyi berrak görebilsem keşke!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sen beni unutmak istedin."
İnsanoğlu ne kadar garip! İnsan ırkı yok olmak üzereyken ve bizi korkunç bir ölüm bekliyorken, biz oturmuş bu kağıtlardan gelecek bir şansı kovalıyor ve neşe içinde oyun oynuyorduk.
Ve işte yıllardır güven içinde yaşadığım bu küçük dünya artık dehşet verici bir kaostan başka bir şey değildi.