Kübra

Kübra
@Kbrhrdm
... Üstesinden gelmeyi başardığım dağ gibi her zorluğun zirvesinden yeni bir dağ görünüyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayal mi görüyorum? Dünya mı delirdi... Yoksa ben mi delirdim?
"Bu saçma dünyanın sonu geldi. Ne büyük karmaşa! "
Ne zaman acı dile gelip yüreğimizi yakarsa o zaman hissettiğimiz merhamet duygusu da içimizi yakar.
Kayıtsız biriydim ben. Cesur ve mantıklı düşünürdüm, fakat hayat, bana şöyle bir dokunduğunda cesaretimi yitirdim... Bezginlik peyda oldu...