Kübra

Kübra
@Kbrhrdm
"Bu saçma dünyanın sonu geldi. Ne büyük karmaşa! "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne zaman acı dile gelip yüreğimizi yakarsa o zaman hissettiğimiz merhamet duygusu da içimizi yakar.
Kayıtsız biriydim ben. Cesur ve mantıklı düşünürdüm, fakat hayat, bana şöyle bir dokunduğunda cesaretimi yitirdim... Bezginlik peyda oldu...
İnsanın huzuru ve mutluluğu onun dışında değil, kendi içindedir.
... hem zaten önemli olan vicdanın huzurlu olması değil miydi?