Kübra

Kübra
@Kbrhrdm
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birbirimizin hayatlarını içten içe sorgulamak bulunduğumuz noktadan şikayetçi olduğumuzu alçak sesle söylemektir.
İyi niyetin suistimal edilse de iyilik yine nasibiyle bulur seni.
...Ne bu karamsarlık, sen şer diyorsun ama sonunun hayır olmayacağını nereden biliyorsun?
Zavallı insan, mutsuzluğunun nedenini başkalarına yüklüyorsun! Dünyada ki hiçbir yetkinin değiştiremeyeceği mutsuzluğunun kaynağının dağılmış kalbin ve karışmış zihnin olduğunun farkında değilsin.