Kebikeç

Kebikeç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 29 Nisan 2023 00:00
·
2023 5. kitabı
Kim Young-Ha
7.9/10 · 6,3bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkadaşlık
Arkadaşlık açıklanması zor bir ilişkidir ;iyi arkadaşlıktan söz ediyorum ama sahte olmayanından,yalansızından.Duygularla ,alışkanlıklarla,masumiyetle ilgili bir şey gibi geliyor arkadaşlık bana .Nitelikleri iyi diye bir insanı arkadaş olarak seçemezsiniz.Her zaman kazançlı çıkabileceğiniz bir alışveriş değildir arkadaşlık.Öyle arkadaşlıklar vardır ki devam etmesi için belki sürekli kaybetmeniz gerekir.Bu kaybedişin verdiği anlam ,bazen kazanacaklarınızdan daha doyurucu olabilir.Davranış bilimciler ne derse desin,bence arkadaşlık…uygun sözcüğü bulmakta zorlanıyorum.Bence arkadaşlık sadece arkadaşlıktır.Birini görmek size iyi geliyorsa,onu dinlemekten,ona anlatmaktan hoşlanıyorsanız ,çirkinliği ,aptallıkları onu küçümsemenize yol açmıyorsa ,güzelliği,zekası bir parça sizi kıskandırsa da gurur duymanızı sağlıyorsa,onunla abuk subuk konularda bile sohbet etmek sizi rahatlatıyorsa,onu arama gereği duyuyorsanız,onu düşündüğünüzde yüzünüze rahat bir gülümseme yayılıyorsa sorun kalmamıştır; o kişi arkadaşınızdır
Sayfa 427·Kitabı okudu
İnsanın iyi olup olmadığının ilk belirtileri gözlerinde saklıdır,derler bu doğru değil “demiş psikiyatr.”Bu aptalları kandırmak için uydurulmuş bir yalandır.Sözcükleri söyleyiş biçimi konuşurken yüzünün aldığı hal daha çok ele verir insanı.Ama herkes göremez bunu .Anlayabilmek için ayrıntıları okuyabilme yeteneğinin olması gerekir.”
Sayfa 248·Kitabı okudu