Anubis ?

Anubis ?
@Kedybaji
Amen'in Neferutu
"Olsun," dedi. "Geri gelebilir miyim? Burada olacak mısın? Hayatımda senin kadar harika bir şey görmedim çünkü." Babamın (Helios) ışığının yanında durmuştum. Aietes'i kollarımda tutmuştum, yatağım ölümsüz ellerin dokuduğu kalın, yün battaniyelerle doluydu. Ama o ana kadar hiç ısınmamıştım bence. "Evet," dedim. "Burda olacağım."
Sayfa 42·Kitabı okudu
Anubis ?
Dedi ama başkasıyla evlendi arkadaşlar...