Kevser

Ömrümüz çelimsiz, kısa. Çabamız korkunç ama.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özlemin ağzına kilit vurmak da zor.
Bazıları öyledir, okumazlar, ciddi düşünemezler. Gene de aydın olmaktan vazgeçemezler.
Yeryüzünde hiçbir şahıs ve hiçbir kuvvetten, değerden seni veya başka birini sevdiğimden ötürü, ne korkarım ne de özür dilerim.
Üzme hiç kendini, ölürüm sonra.