Sen bu çocukları, birtakım kaprislere, esintilere kapılmadan, doğal bir sevgiyle seviyorsun. Yetişkin kimseleri de bu biçim sevsen, her konuda anlaşabilirdik
Serinin üç kitabında da en çok hoşuma giden şey yazarın Tessa ve Will aracılığı ile sıklıkla hepimizin bildiği kitaplardan ve o kitapların hafızalarımizda yer etmiş karakterlerinden alıntılar yapmasaydı. Gerçekten bu tarz gençlik, fantastik romanlar için bence ender rastlanır bir özellik olmuş. Bu kitap sayesinde İki Şehrin Hikayesi kitabını yeniden okumak istiyorum çünkü öyle güzel bahsediyorlar ki Sdney karakterinden..
Okurken sıkılır miyim acaba diye düşünüp başladığım bir seriyi çok beğenerek noktaliyorum.