Kekik

Savaş Sanatı okurken aklımda sadece Haşhaş Savaşında izlenen savaş politikaları ve Rin' in nasıl bir yol izlediği canlanıyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
10. Sınıfta kütüphanede gördüğümde tiyatro sanıp okumak istemiştim, tiyatro olmadığını anladığımda okumayı ertelemiştim. Ve Haşhaş Savaşı okuyunca ne anlatıyor acaba bu adam bu kadar behsettiler bundan dediğim o kitaba başlama kararı aldım Savaş Sanatı heycanlıyım (sıkılacak)
Bu yıl sınav senem olduğu için kitap okumaya vakit bulamıyorum çok fazla ve bu durum bana hiç doğru gelmiyor, bu platformu çok dolu dolu kullanma hayallerim vardı. Bu yüzden yeni kararla hergün üç sayfa bile olsa okuma kararı aldım. Yeni Dünya çok uygun bence bunun için, içinde kısa hikayeler var.