İnsanların , içinde işe yarayan tek şeyin şu cümle olduğunu bir kitapta okudugumu hatırlıyorum, insanların hepsi belirsiz bir süre için ertelenen ölüm cezasına mahkumdurlar
Bütün insanlar sıradan ve olağanüstü olmak üzere ikiye ayrilmaktadir. Sıradan insanlar söz dinler kişiler olarak yaşamak zorundadirlar. Yasaların dışına çıkmaya hakları yoktur. Olağan üstü insanlara gelince bunların her türlü suçu islemeye, bütün yasaları çiğnemeye hakları vardır.