Kenan Kaya

Yaşatmadın
Evet yağmur gibi Durdun düşündün mü hiç Bir varlık olduğumu Aynı senin gibi Peki insani değeri O zaman ne için geldim Yolumdan çekileceksin öyle mi Dinlemiyor Sessiz diye güçsüz zannediyor Her gece göklerleydi ruhum Hak verebilir bana Onu sevmek sözsüzdü O bunu asla bilmeyecek Şikayet edemiyorum Hiç pes etmedim Duygu ve kalp dersen yenik Uzaklara dalıyorum ister istemez Onun yokluğundan Onun olmadığı bir yerde Yarım kalmış varlığımdan Keşkelerim o kadar çok ki Gecenin on ikisi dördü ne fark eder Sonsuz olsun isterdim Gücüm yettiği kadar Defalarcaydı, yaratıcıyla konuşmalar Biliyor musun
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yaşatırsın
Seni nasıl İyi biten bir filmin sonu dileklerimle Belki seni nasıl seveceğimi bilemedim Acaba şimdi ne yapıyor Ve ömür boyu seveceğime dair düşüncesiyle Gelmiş geçmiş Ve gelecekte Daima Bitmesini istemediğin Sonları görmeye dayanamadığın Hiçbir şeyi bilmek istemezsin, o an Bilmezlikten geldiğin Öyle çok şey olur ki Bilirsin ama bilmezsin Duyarsın ama duymazsın Hissedersin ama Kendine, iç sesine bir şeytan dersin Tüm algılarını kapatırsın Bir kıyamet kopacakmış gibi gelir Onsuz bir cennete düşmek mi Düşünemezsin, orası bir cehennem Yaşanmıyor Yaşanacak gibi değil Ama sen yine de yaşarsın, yaşatırsın.. Kenan Kaya
Şiir
Çünkü Öyle Bir Sevdim
Mevsim kış sanki, havalar da bu ara gri tonlu Halbuki onunla herşey dört mevsim Ne istesek kabul edilmiş gibiydi Yani yine onsuz uyandım Seslenmek istedim Biliyorum ki ölüler konuşamaz Haberler dökülen yaprak, hep sarı sonbahar Bir hayal kurmamız yetiyordu Biz düşünürken dahi bütün çiçekler açar, yaz'ı getirirdik Gözlerine bakmam unuttururdu herşeyi Artık bakamıyorum Biliyorum ki ölüler görmeyi dileyemez Aşk mıydı sevgi mi Sakin bir mahaldim Ruhsuz bir yürüyendim Kısacası, ben bir toprak o bir depremdi Çünkü öyle bir sevdim.. Kenan Kaya
Şiir
Bir Işığın
Öldüğüm günleri bilemezsin Bilmem kaç gece geçti Sensizdi, boşluktu herşey Kasvetli ve soğuktu odalar Donmuştu, silikti baktığım aynalar Her adım attığım yer ıssız geldi Çaresizliği bilirsin değil mi Ya bir başına kalmayı, kimsesizliği Bir ben miyim titreyen Bir ben miyim defalarca dirilen Karanlıktı, lanet gibiydi her sabah Sadece senli hayaller kurarım Geri döndürmek isterdim Tutamadım akıp giden zamanı Unutamam, seninle o güzel anıları Bir ışığın yeterdi dağıtmaya, bir ışığın.. Kenan Kaya
Şiir