Öldüğüm günleri bilemezsin
Bilmem kaç gece geçti
Sensizdi, boşluktu herşey
Kasvetli ve soğuktu odalar
Donmuştu, silikti baktığım aynalar
Her adım attığım yer ıssız geldi
Çaresizliği bilirsin değil mi
Ya bir başına kalmayı, kimsesizliği
Bir ben miyim titreyen
Bir ben miyim defalarca dirilen
Karanlıktı, lanet gibiydi her sabah
Sadece senli hayaller kurarım
Geri döndürmek isterdim
Tutamadım akıp giden zamanı
Unutamam, seninle o güzel anıları
Bir ışığın yeterdi dağıtmaya, bir ışığın..
Kenan Kaya