Kenan Kaya

Yarın ki gece Sonra ki gece
Havanın soğuk olduğunu biliyorum Gecenin dilsiz yaptığını Hayalinin buluşması içinde olduğumu Sen bana kendini anlattın, ben sana kendimi Belki cümleler, heceler yoktu Hal dili olsa gerek Anladın, hep anlardın Hayal olduğunun gerçeğini, gerçeklikle kavgasını yapıyorum Önce ben sevdim, sonra sen Saatler sürer, bu oda ve ben yalnız Bir masa, kağıt ve kalem Şiirler yazarım kendimce, anlat anlatabilirsen Düşüncene, Kalbine Yazı derler, kader derler Yokluğunda zamanın durduğunu Varlığında, hayatın anlamlı akışını İkimizin elindeymiş, İlk çiçek, ilk el ele tutuşmak Eğer yoksan diyorum hayaline Ben durmuş bir dünya görüyorum Hayalin konuştu, ben konuştum Bu böyle devam eder Yarın ki gece, sonra ki gece.. Kenan Kaya
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Pek insanca
Sırf içimde kalmasın diye yazıyorum Vedalaşmaları hiç sevmedim ben Belki bir gün karşılaşırız da, bana dersin Demek ki hiç sevmedin, hiç olmadı bir vedan Benim için geri dönüşü olmayan, bir uçurum endişesinden Bir kalbe tutuklu kalmanın esaretini yaşamak Sıyırıp öyle üstünden atamadığın, atmak istemediğin Acıyı sevmek, ona sarılmak gibi birşey Özlemekti uykusuz geceler İnanır mısın, yazarken dua gibi geliyordu şiirler İnsancaydı gözyaşım, pek insancaydı seni düşlemek O aralar, kimsenin küstüğünü de görmesini istemezsin Sana hayat memat gibi, bilmeyene çalgı çengi Yani aşkını sen yaşarsın, aşkın da yanarsa ne ala.. Mesela, ne yapsındı bir çiçek, anlamını artık yitirmişse Bir kalpten bahsetmek, sevmek artık küfür gibiyse Başında dedim ya, içimde kalmasın Hiç anlatamadım sana, anlatamadım Ama bilir, kim haklı sevdi, kim haksız Şahit derler ya, yerler ve gökler Yalanla başlamıştı, yalanla biter.. Kenan Kaya
Şiir
Olasılıksız dedim
Takvimlere bakmanın bir günü, aylardır bazen Belirsizlik ilkesi dedim, olasılıksız dedim, adını koyamadım Boşluğa düşmek istemezsin Sevip sevilemiyeceğin bir yerdesin o an İkisinin arasında kalmanın, sonra bir arafta olduğunun farkında olmak Bunu hergün yaşamak duygusunu, sevmiyorsan bilemezsin Kalbinin derinliklerine ulaşsan, dokunsan, cevabı bulacaksın Düşünüyorsun işte Kim bilir, belki o da benim gibi, şimdi yağmurlar altında.. Kenan Kaya
Şiir
Çünkü Sevginin Dili Yok
Bazen, yaşadığın şehir sevdiğin birini barındırıyorsa güzeldir O yoksa, o şehir de yalnızdır İster bir fanusun içinde yaşıyor say İster kar küresi Kavramlar yitiyor Her gün aynı gün, mevsim yok, ay yok Duygularını dökebilir misin bir kağıda Taşlara yontmak, ağaçlara kazımak Mutluluğun tarifini yazmak istedikleri açık Kelebeğin rüyası kadar güzeldir insanın sevmesi Kısa bir ömür belki, ama dolu dolu Kimsenin anlamayacağı dil de muhtemelen Ama herkesin içinde aynı tarifi imkansız Çünkü Sevginin dili yok. Kenan Kaya
Şiir