Sırf içimde kalmasın diye yazıyorum
Vedalaşmaları hiç sevmedim ben
Belki bir gün karşılaşırız da, bana dersin
Demek ki hiç sevmedin, hiç olmadı bir vedan
Benim için geri dönüşü olmayan, bir uçurum endişesinden
Bir kalbe tutuklu kalmanın esaretini yaşamak
Sıyırıp öyle üstünden atamadığın, atmak istemediğin
Acıyı sevmek, ona sarılmak gibi birşey
Özlemekti uykusuz geceler
İnanır mısın, yazarken dua gibi geliyordu şiirler
İnsancaydı gözyaşım, pek insancaydı seni düşlemek
O aralar, kimsenin küstüğünü de görmesini istemezsin
Sana hayat memat gibi, bilmeyene çalgı çengi
Yani aşkını sen yaşarsın, aşkın da yanarsa ne ala..
Mesela, ne yapsındı bir çiçek, anlamını artık yitirmişse
Bir kalpten bahsetmek, sevmek artık küfür gibiyse
Başında dedim ya, içimde kalmasın
Hiç anlatamadım sana, anlatamadım
Ama bilir, kim haklı sevdi, kim haksız
Şahit derler ya, yerler ve gökler
Yalanla başlamıştı, yalanla biter..
Kenan Kaya