Kenan

Kenan
@Kenan7
Dinginlik sancısı..
Ben hep kalabalık oldum. Şehrin uzağındaki bir semte giden, günün tek otobüsü kadar kalabalık. Tıkış tıkış! Herkesin üst üste olduğu bir otobüs kadar. Dolayısıyla iyi geldi bana yalnızlık. Kendime yeterince zarar verebiliyordum
Sayfa 148·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Okulda sıranın üstüne kolunu koyup onun içine de kafasını gömen bendim. Belki bir doktor olup insanların nabzını dinleyebilirdim. Ama hayatın ve insanoğlunun kalp atışını duydum, hiçbir doktorun duyamayacağı kadar. Ben dünyayı dinleyen yetmiş beş kiloluk bir stetoskop oldum...
Sayfa 130·Kitabı okudu
En az besinle en çok enerji kaybını sağlamaya çalışıyordum fazla düşünmemek için. Çünkü eğer düşünmeye başlarsam yeniden, hemen hemen huzurlu sayılabilecek hayatımın tekrar bir kovalamacaya dönüşeceğini biliyordum. Içimdeki şeytanları zapt etmenin yolunu bedenime benzer acılar çektirmekte bulmuştum. Çok az yiyecek ve kilometrelerce yürüyüş..
Sayfa 127·Kitabı okudu
İnsan dokunduğu her şeyi kirletilmiştir bugüne kadar.
Sayfa 117·Kitabı okudu
Canlıların birbirlerini öldürüp yemeklerini ana hareket edinmiş ekolojik sistem ne kadar faşistse, öleni gömmek te o kadar canavarca. Doğanın gereği faşistlik
Sayfa 111·Kitabı okudu