Dilimde bir türküyle sana ve yaza bakıyorum şimdi, yüreğimi bir muska gibi boynumda taşıyarak. "daha senden gayrı âşık mı yoktur/nedir bu telaşın vay deli gönlüm"
Çünkü biz, dünyayı iki kaşı arasında taşıyan,birbirine tutunmuş iki mutsuz umuttuk. Çünkü ardımızda mezarını mutluluk sanan bir ülke vardı. Çünkü sığındığımız deniz dağların eteğindeydi. Çünkü girdiğimiz sularda koca bir halkın gözleri yakamozlanıyordu.