Kenan

Kenan
@Kenan7
Dinginlik sancısı..
Susarak ya da koşarak yaşadıklarımız, payını bizden geceleri alıyor sanırım.
Sayfa 27
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ey karşılıksız içtenlik, her aşkın üzerinde oturduğu kaide sensin! Bilirim.
Sayfa 27
Bir düşü büyüten onun uzaklığı değil midir biraz da?
Sayfa 25
Dilimde bir türküyle sana ve yaza bakıyorum şimdi, yüreğimi bir muska gibi boynumda taşıyarak. "daha senden gayrı âşık mı yoktur/nedir bu telaşın vay deli gönlüm"
Sayfa 23
Çünkü biz, dünyayı iki kaşı arasında taşıyan,birbirine tutunmuş iki mutsuz umuttuk. Çünkü ardımızda mezarını mutluluk sanan bir ülke vardı. Çünkü sığındığımız deniz dağların eteğindeydi. Çünkü girdiğimiz sularda koca bir halkın gözleri yakamozlanıyordu.
Sayfa 23