Hiç bu kadar çaresiz kalmamıştım. Senden uzak gül yüzüne hasret o tiksindiğim boşlar, anlamsızlar gibi yaşar giderim.
Hiç bu kadar çaresiz hiç bu kadar zulumlu...
Seni tanıyabilmek, sana rastlamak bile büyük bi mutluluktur, insan olana. Kaldı ki bu kadarlıkla da kalmadı, durmadı benim şansım ötelere ta derinlere aldı başını..
Ne güzelsin can!
Şükür varsın. Oturup nasılsın diye açabilir insan. Sevinebilir, övünebilir, ağlayabilir insan. Ne tuzsuz şeydi şu dünya be. Geldin buldun şenlendirdin, insan ettin beni. Yemeyip içmeyip, yatmayıp,uyumayıp. Seni anlatmalı bu yürek.