Şerife Nur

Şerife Nur
@Kendihalinnde
İnan ve devam et.
Yoksa her şey ben olmadığım zaman, benim olmadığım yerlerde mi oluyordu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birden kaldırımlardan taşan kalabalıkta onun da olabileceği aklıma geldi.
Sevdiğini söylemek teslim olmak demekti. Hiç insan son kozlarını oynamadan yenilmeği kabul eder, teslim olur mu?
Oysa ki onu konuşmak şimdi soluk almak gibi bir ihtiyaçtı.
Ayrılık biraz da ölüme benzemez miydi?