Arkadaşım, kitabını okumak, şiirler arasında duygularla dans etmek gibiydi.
İlk kez bir şiir kitabı okudum. İyiki okudum.....
Bir çok şiirde kendimi buldum...
Tekrar tekrar okuyacağım bir kitap olmuş..
Bize böyle değerli bir hediye verdiğin için TEŞEKKÜRLER
Çilem
Ola ki günün birinde karşılaşırsak ;
Geçen zamana aldırmadan, birlikte okuruz şiirleri
Gamzeli bir gülüş sıkıştırıp sayfalara
Gözlerimizle içeriz şiirin demlerini...