Kendime not

Kendime not
@Kendimennot
30 Ağustos
21 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Önemli olan tek bir an vardır: yaşadığın o an! Önemlidir, çünkü bir şeyler yapma gücünü elinde bulundurduğun tek andır.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Kendime not

, bir kitap okudu
Puan vermedi·272 syf.·
2020 10. kitabı
Fatih Duman
8.7/10 · 549 okunma
Ve dua yalnız olmadığını, kimsesiz olmadığını bilmekti.
Kimsesiz hiç kimse yok, var herkesin bir kimsesi Kimsesiz kaldım yetiş ey kimsesizlerin kimsesi
“Her şeyin bir anlamı vardır. Her şeyin bir maksadı vardır. Boş yere değildir hiçbir şey evlat. Tesadüf dedikleri bile planlıdır. Tesadüf yoktur bu hayatta!”
Yalnız olmak kimsesiz olmak demek değildi. Asıl yalnızlık derdinden anlayanı, hayalini hayal edeni bulamamaktı.