+"Allah'a inanıyor musun?"
-"Bir vakitler kalbimde yalnız O vardı ama şimdi..."
+"O sana inanıyor mu peki?"
-"Sanmam."
+"Allah, insana inanır. Yoksa yaratmazdı ki..."
-"Başıma gelenlerden sonra O'nu görmek istedim, göremedim. Unutuldum belki de."
+"Göz, görebildiği kadarını görür. Gerisi kalbin işidir. Kalbin yerindeyse, korkma. O seni unutmadı. Sen O'ndan vazgeçsen bile O senden vazgeçmez."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsanlara gelince... Sizi yargılarlar. Onlara kulak asarsanız daha çok yargılarlar, kulak asmazsanız yine yargılarlar. En iyisi ellerine bir kalem verip, eleştirdikleri şey her neyse 'Al, doğrusunu sen yap,' demektir. O zaman susarlar."