Kendiyolculgundaolanlara

Kendiyolculgundaolanlara
@Kendiyolculgundaolanlara
"Ancak sabır, tüm hayırların anahtarıdır ve nasipte olan , kacsan dahi seni bulur , ölüm gibi , aşk gibi!..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Karşındakini dinlemeden ve anlattığını anlamaya Çalışmadan hiçbir sorun cözemeyiz . Bağırarak geçiştirmeye çalışmak.karsindaki zayıf noktalarından vurmak güç gösterisi değil bana göre bir karakter göstergesidir.
Gökyüzü ne kadar genişti. Ya yeryüzü ? o da genisti.ancak insanlar bu kadar geniş Kara parçalarını huzurlu bir yaşam yerine savaşmayı tercih ediyorlardı insan insanın düşmanı olur muydu? olmalı mıydı?...
1000Kitap
"sel denize kavuştu, deniz oldu.Tane ekinliğe vardı ekin oldu" derler ya sen beni ne zaman hasad edeceksin?...
1000Kitap
Şiir onu yazana değil, Ona ihtiyacı olana aittir.