"İnsanlığın uygarlığı bir apartman gibi. Her geçen yıl bir kat daha yukarı çıkıyoruz. Geçen yüzyılda çok çıktık. " demiş Ali Nesin. Ben buna bir şey daha eklemek istiyorum. Son yüzyılda bilim basamaklarını çok hızlı tırmandık ancak tırmanırken hizlanabilmek adına neleri geride bıraktık? Sanırım feragat ettiklerimiz çok daha fazla.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
.... bütün günahlar, hırsızlığın bir çeşitlemesidir.
" Bir insanı öldürdüğün zaman, bir yaşamı çalmış olursun, karısının elinden bit kocayı, çocuklarından bir babayı çalmış olursun. Yalan söylediğinde, birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu, haklılığı çalmış olursun. Anlıyor musun?