Tek bildiğim, önümüzdeki yaşam zamanında, eylem uzamında, neler olup-biterse bitsin, neler yaparsak yapalım, bunların benim elimde olanları, hep sana yönelik olacaktı - seni bilecektiın, yalnızca, anlam ve amaç olarak.
Markette, “Temassız var mı?” diye soran kasiyere, “Evet” diyip kartı kasiyerin eline veren birine ve kartı alıp ödeme yapan bir kasiyere denk geldiniz mi hiç? Geldiyseniz, on an aklınızdan ne geçti?