Agowilt

Agowilt
@Kensiuu
"Kitap" tutkusu diyelim, kopamıyorum (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠
Bazı sabahlar onun saçlarının altında uyanır, sanki onu olabildiğince içime çekmek istermiş gibi derin bir nefes alırdım
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Onun yanında olmadığım her gün, her an onu aramak, düşüncelerini duymak, nasıl olduğunu öğrenmek isterken buluyorum kendimi
Sonunu yazarken, bu evi sevmediğimi, hesabımdaki paranın umrumda olmadığını, insanların efsane olduğumu düşünmesini kıçıma bile takmadığımı, milyonların hayranlığının yatağını ısıtmadığını açıkça ifade ettiğinden emin ol, Monique. Hatta onlara Evelyn Hugo'nun asla var olmadığını anlat. O, benim insanlar için uydurduğum biriydi. Onu yarattım ki beni sevsinler.
Celia'nın kalbini kırmıştım çünkü hayatımın yarısını onu severek, diğer yarısını ise onu ne kadar sevdiğimi saklayarak geçiriyordum
Ne kadar değiştiğimi sonunda fark ettim. Yarıştığımızda kaybetmeyi, kayalıklara kadar yüzdüğümüzde geride kalmayı, mızrak çarpıştırma veya taş sektirmede yenilmeyi artık umursamıyordum. Böyle bir güzellik karşısında mağlup olmaktan kim utanırdı ki? Akhilleus'un kazanmasını seyretmek, kumları döven ayak tabaklarını veya tuzlu suda inip çıkan omuzlarını görmek yeterliydi. O kadarı yeterliydi.