Ah biz insanlar. O kadar yoğun yaşarız ki duygularımızı. Şiirler dökeriz sevglinin yoluna. Bitmez feda ettiklerimizin listesi. Ya kendimiz? Hiç dur da ordan oraya sürüklediğimiz gönlümüze bir şiir yazayım, bir satır karalayayım dediğimiz oldu mu hiç? Ah bu aşk... Kendimizi sevmekten başlıyor da bilemedik...
Felsefe ile ilk tanışlık kitabım olmasa da akıcı ve beyni labrintte kayb ettiren, aynı zamanda da felsefe severlerin her diyalogda beyin fırtınası yaşaya bileceği muazzam kitaptır :)