Güzel cevaplar için öncelikle teşekkür ederim. İnsanın hisleri bazen nefsi isteklerine destek verir. İnanmak ise sırf beyinle bağlıdır. İnsan ise bazen söylenenin gerçekden derin hislerinin mi, yoksa nefsi duygularının mı olduğunu ayırt edemez. Yani, kısacası, Şems'in de dediği gibi. Kalbin kendine göre ince mantığı vardır. Onu duymalı, onunla yaşamalı. Tekrar teşekkürler..