Hatıra Penahlı

Hatıra Penahlı
@Kenzu
YaRizm ideolojisi Hakikat partisi...
Öğretmen
Yüksek lisans
Bakü
Azerbaycan
10 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
Reklam
10/10
·160 syf.·
2017 37. kitabı
Kürk Mantolu Madonna... Ahh şu meşhur kitap, şu popüler, şu şu....? Anlatmaya kelimeler bulamadığım güzel roman. Neresinden anlatmaya çalışırsam çalışayım, Maria ve Raif'e bulaşmadan anlatamıyorum o yüzden onları bir kenara bırakıp önce teşekkürümüzü edelim =) Kitabı bana hediye eden arkadaşım https://1000kitap.com/mektupyazbana/Duvar/ e teşekkür ediyorum kitabın bende ki değerini kat kat arttırdığı için çünkü eğer hediye etmeseydi alıp okumak için muhtemelen daha çok beklerdim ve bana eşlik edip benimle okuyan Yaren arkadaşıma da teşekkür ediyorum. (Dikkat düşük dozda spoiler bulunmaktadır :) ) Kitaba başlarken herkes gibi bende büyük bir beklenti içindeydim, kitaba alışma, olayı kavrama derken kitabı yarılayınca neler okudu gözlerim Yarabbim. Siz benim günler süren okumama bakmayın 3 saatlik bir zamanınızda alın ve hemen okuyun. Kitaba başlarken Raif Efendi'nin durgunluğuna, hayata küsmüşlüğüne bir anlam verememiştim oysa ki ahhh Raif Efendi neler çekmişsin ne büyük acıyla yanmış tutuşmuşsun. Kitap ilerledikçe son 30 sayfasında falan deyim yerindeyse böğrüme bir taş oturdu, içim bir boş boş kaldı. Daha sonra öğrendiğim olaylar karşısında ise dondum kaldım. Kitap bittiğimde "offf be ile ohhh be" arası bir söz düküldü dudaklarımdan gözlerim dolu dolu kapattım kitabı. Neyse çok uzattım sanırım kitap hakkında saatlerce konuşabilirim de =)) Şimdi soruyorum size evet, millet olarak erkeklerimiz biraz soğuktur, bazı duyguları hissetseler bile kadınlarımıza hissettiremezler. Okurken hepimiz dedik ahh karşımıza bir Raif Efendi çıksa (onun gibi saf ve temiz sevsin) diye peki hiç Maria gibi (son nefesinde bile aşkına kavuşma isteği ve aşk ile ölen) olmak isteyen oldu mu içinizden. Hiç kimse bu kadar vazgeçebilir mi kendinden? Bu da benim
Edebiyat
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025376,4bin okunma
Hatıra Penahlı
Kaç kez elime aldım okuyayım diye okuyamadım. Başlayamadım bile. İnşallah okuyacam sözerinizden sonra ben de :)
Merhaba, arkadaşlar. Sadece kitap ehlinin bulunduğu bir ortamı tanıdığım için son derece mutluyum. Ben de ara sıra okuduklarımdan bir şeyleri sizlerle paylaşmaya çalışacam :)
Yaren isimli okura yanıt verildi
Hatıra Penahlı
Hoşbulduk. Teşekkür ederim. Ben de güzel vakit geçireceğime inanıyorum :) size de keyifli okumalar :)