İlk okuduğum "çok sayfalı" romandı... Kaç yaşımdaydım hatırlamıyorum bile. Abimin benim için aldığı nadir hediyelerden biri. :) birden hey gidi günler diyesim geldi. Belki de hikayede anlatılan gibi bir yerde büyüdüğüm için. :/
Sarı TraktörTalip Apaydın · Literatür Yayıncılık · 2015552 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Üniversite yıllarımda okuduğum ve "tadı damağında kalmak" deyimine örnek olacak bir yapıt... Sanırım en kısa sürede kütüphaneden çıkarıp yeniden okuyacağım.