Bir erkeğin beraber olduğu kişiye iyi davranması, aşağılamaması, şiddet uygulamaması zaten olması gereken davranış biçimleri. Standartta olması gereken, ilişkinin temellerini oluşturan kurallar neden bir lütuf gibi bize sunuluyor? Niye olması gerekeni, fazladan bir çabayla gösterilen fedakârlıklarmış gibi görüyoruz?
Toplum, kadınlardan anne olduklarında her şeyi bir kenara bırakıp çocuklarını önceliğe koymalarını talep ediyor. Kendilerini unutmalarını istiyor. Doğan çocuk artık kadının en büyük mesuliyeti oluyor, kendi fiziksel ve psikolojik sağlığı pahasına bu mesuliyeti yerine getirmesi gerekiyor. Kadınlar, bir kostüm giyer gibi annelik kimliğini üzerlerine giymek durumunda kalıyorlar. Bazen isteyerek, bazen de istemeyerek.