Kevser z

Hiçliğin ortasında Gencebay dinliyorum. "Feryada gücüm yok" diyor, duyuyor musun?
Sayfa 132·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şirazlı Sadi'nin insanı nasıl tarif ettiğini not ettim defterime: "Yek katre-i hunest ve hezar endişe", yani "Bir damla kan ve bin endişe."
"beni öldürmeyen şey bana güç verir" Nietzsche "en kötüsü de bir türlü öldürmeyen acılardır" Kafka iki düşünür ve acıya dair.
Unutma, Lola. Hiçbir acı bâki değildir. Üflersin geçer bazılarına biraz daha çok üflemen gerekir hepsi bu!..