Hatice Kevser

ricam var; bana yazdığın mektubun mürekkebini kurutmak için üstüne kum serpme. Bugün mektubu dudaklarıma götürdüğümde kumlar dişlerimin arasında çatırdadı.
Sayfa 45·Kitabı okudu
Reklam
Herkesin bazen tadabildiği sevinci yok etmeye ne hakkımız var?
Sayfa 36·Kitabı okudu
Bir kimsenin derdi varsa nereye gitse gönlü hoş olmaz ki.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Bu kalp, yatağında inleyen herhangi bir hastadan daha çok acı çekiyor.
...en azılı bir serseri bile sonunda vatanını özler...
Sayfa 30·Kitabı okudu
Vatan
Reklam