Güzelliğine güvenme demiyorum. Ama artık kimse bu konuda özel değil. Herkes biraz güzel, biraz havalı, biraz gösterişli. Filtreler, estetikler, pozlar çağındayız. Gerçek fark; saygınlıkta, zekâda, insanlara dokunuşta.
Parlak görünen çok, ama ışık veren az.