Alemde her şeyin bir sırası, bir düzeni var. Biz sabredemiyoruz diye Allah o zamanı öne almıyor. Hele de zaten gayesi bize sabretmeyi, hazzı ötelemeyi, teslim olmayı öğretmekse.
"Bu dünyada her şey yarım kalır. Bu nedenle, bir yere varmaktan ziyade yolda olmak daha mühimdir. Neden ve neticeden değil niyetinden sorumlu insan. Kesilse nefesi, yarım kalsa da menzili, niyeti dahilinde yolu tamamlamış sayılır."
Cihan Çetinkaya