Kendime sözümdür; bir daha içime sinmeyen ve değersiz hissettirildiğim hiçbir yerde durmayacağım. Ne kadar kötülük görürsem göreyim, içinden tertemiz çıkıp iyiliği,sevgiyi ve inceliği savunacağım. Bir daha yüzüme kapanan hiçbir kapının arasına elimi koymayacağım.
“HER ŞEYİN BİR BEDELİ VAR”
Bildiklerini bilmemeyi,
Duyduklarını işitmemeyi,
Üzüldüklerin ne üzmemeye öğrendiğinde;
Başka birisi oluyorsun…
Kurduğun hayalleri tekrar tekrar bıkmadan, usanmadan koruyorsun.
Ne kadar yorulmuşum yorulmaktan,
Kimse peşinden alamayınca;
Başka birisi oluyorsun…
Gülerken kaybettiğin ne varsa,
Ağlayarak geri dönmediğinde,
Doğrusunu bildiğim yalanları dinlediğinde,
Eski günlerini çok özlediğimde;
Başka birisi oluyorsun…
İyi gününde, başarılı ve mutlu geçirdiğin günlerde bedelini ödemeyenler,
başaramadıklarında, başaramadıklarının bedelini değiştiğinde öderler.
Bedel ödediğin gün;
Başka birisi oluyorsun...