Kenti çevreleyen dağlara baktım. Burda da ufuk yoktu. Bir denizci için ne büyük işkence. Ufuksuz bir toprak parçası. Gözlerim alışacak mı bir gün bu görüntüye?
Bütün amacı mal toplamak, yemek içmek, cinsel isteklerini doyurmak, içindeki kin ve nefreti başkalarını ezerek yatıştırmak, mevki ve makam isteğinde bulunmak, öğretinin buyurduğu yükümlülükleri insanları aldatmak için yerine getirmek gibi aşağılık ve değersiz şeylerden öte gitmeyen insandan daha çok ziyanda olan kimse düşünülebilir mi?