Ne yazık ki aramızda müşterek dil yok... Bu eksiklik, meğer büyük bir gedik, fırsatların kaçtığı bir çatlak imiş... Şu da var ki, bir değil, beş dilin olur da, meselen ve davan olmaz. Bu belki vasıta ile konuşmaktan daha da acı.
Yaşına göre son derece olgun. Söz gelişinden anlaşıldığına göre fevkalade bir anne... Daha çocuklarıma evde hizmet edenlerden bir bardak su istetmedim, kendileri kalkıp alırlar demesi bile tutumunu anlatması bakımından kafi.