Çok ama çok güzeldi. Brandon Sanderson’a bu kitapla başlanılmalı kesinlikle. Tüm karakterler ayrı ayrı harikydı. Hepsinin ayrı bir hikayesi ve kurguya fazlasıyla katkısı vardı. Entrika, siyaset, politika, umut, arkadaşlık ve pek çok şey bir aradaydı. O kadar uzun sürede okuyup bitirdim ki, bitmesini istmedim. Şimdi onlardan ayrı kalacağım için üzülüyorum.