Ben farkettim ki sakin politik kitapları daha çok seviyorum. Bu kitap bana öyle bir haz yaşattı ki kelimelerle anlatamam. Öyle güzel konuşmalar geçiyor ki ders olarak okutulsa yeri var. Leto’yu çok iyi anladım, onu gerçekten hissettim. Ödediği en büyük bedel yalnızlığı oldu. Fiziksel değişiminden bile öte bir bedeldi bu bana göre. Altın Yol’un bedelinin bu kadar ağır olacağını kim bilebilirdi
Gerçekten çok uzun bir sürede okudum. Hatta ilk kitap nerede bu kitap nerede diye çok hayıflandım ama sonu öyle bir yerde bitti ki dördüncü kitabın adının anlamını anladım ve içim kıpır kıpır oldu
Dune ÇocuklarıFrank Herbert · İthaki Yayınları · 20215,9bin okunma
Çok ama çok güzeldi. Brandon Sanderson’a bu kitapla başlanılmalı kesinlikle. Tüm karakterler ayrı ayrı harikydı. Hepsinin ayrı bir hikayesi ve kurguya fazlasıyla katkısı vardı. Entrika, siyaset, politika, umut, arkadaşlık ve pek çok şey bir aradaydı. O kadar uzun sürede okuyup bitirdim ki, bitmesini istmedim. Şimdi onlardan ayrı kalacağım için üzülüyorum.
Başlarken aşırı beğeneceğimi düşünmüştüm. Beklentiyi yüksek tuttuğumdan mıdır bilmem ama bitirdiğim zaman çok şahane bir kitaptı diyemedim. Evet çok güzel hikayeler var ama beklentinizi minimumda tutmanızı öneririm.
İçindeki ince esprilere (özellikle züppe ile ilgili olan) kurgusuna dinamiğine bayıldığım bir kitap oldu. Tam zamanında okuduğumu düşünüyorum. Daha önce veya daha sonra okusam belki bu kadar keyif almazdım. Bilimkurgu seven ve iyi bir espri anlayışına sahip herkesin beğenerek okuyacağı bir kitap.