Memleketin gibi hissettiren şehirlere, gönlünde yer edindiğin insanlara, yürüdükçe hafiflediğin sokaklara..
Ev olan her ne varsa!
Bu hayattaki en güzel şey eve dönebilmek.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arar durur gözlerim bir cam kenarı.
İzlerim; bir araba koltuğundan, evin penceresinden, dağın yamacından, denizin limanından uzakları.
Uzaklarda kimse yok, içimde de ne bir iz var ne ses.
Soluk bir anın içine hapsolmuşuz.
Ne sevinç ister gönlüm ne hüzün.
Ne zaman sevineceğimiz tutsa bir hüzün geliverir aniden.
Bir mutsuzluk çöker ruhuma, rahat bırakmaz yetişir bir mutluluk.
Küçük bir umut düşürüverir sevinci, çıkar biri alır götürür sevincini.
Özümde fazlalık olan hiçbir duyguyu istemem
gelir alır elimden birileri.