Bilhassa tahammül edemediğim bir şey , kadının erkek karşısında her zaman pasif kalmaya mecbur oluşu ...neden ? Neden daima biz kaçacağız siz kovalayacaksınız ? ... niçin daima biz teslim olacağız ve siz teslim alacaksınız ? Neden sizin yalvarışlarınızda bile bir tahakküm , bizim reddedişlerimizde bile bir aciz bulunacak? Çocukluğumdan beri buna isyan ettim , bunu asla kabul edemedim .